dilluns, 16 de juliol del 2012

em calço

"[...]
Espero.
Estic cansat. No ha passat cap desgràcia. Cal atribuir-ho al meu estat de vigília esmenada? Ho dubto. Ja torno a sentir el deler d'altres aventures. Em calço, davallo. Puc tenir algun motiu d'orgull? Sí: demà seré un altre i farà un sol magnífic. L'amazona no serà la mateixa, ni la Ioia ni la folla que m'esgarrapa. Atlètic, triomfant, sortiré a comprar el diari. Serà com penso; no tot serà igual. Si no fos així, sempre podré moure els braços, fer com si nedés. I si no ve l'amazona? Sento un calfred i em torno verd. Els vaixells no em fan cas. Segueixen impàvids la seva ruta. Jo no puc caminar sobre les aigües i el Bon Jesús em fa ganyotes.[...]"
M. BAUÇÀ, Carrer Marsala, (1985) Ed. Empúries, 2009


casetes de platja, S'Agaró, juliol12